Quantcast
Browsing all 82 articles
Browse latest View live

CONFERÈNCIES GENER I FEBRER

Per acabar amb el cicle de conferències d’aquest curs adjuntem una presentació de la resta de participants.

Arriba carnaval!!!

El passat 24 de febrer va arribar el Rei Carnestoltes a l’escola, amb unes consignes molt divertides per a tota la setmana. Durant la setmana vam celebrar el dijous gras, i totes les famílies que...

Els grans anem de colònies

Els dies 26,27 i 28 de Març els nens i nenes de CM i CS de tota la ZER vam anar de colònies al camp d’aprenentatge de l’alt berguedà. Vam arribar i vam anar a Castellar de N’Hug. A continuació ens vam...

View Article

Fira de l’oli i la pedra de Vinaixa

El passat diumenge 30 de març els alumnes i mestres de l’escola vam poder participar a la Fira de l’oli i la pedra del poble. Els alumnes, com a socis de la seva cooperativa COOVINMA, van posar una...

Celebrem Sant Jordi

El passat 23 d’abril els alumnes de l’escola van realitzar diferents activitats per celebrar aquesta diada. Pel matí vam fer un tomb pel poble i vam arribar a la plaça dels arbres on hi havia les...

View Article

Els petits també anem de colònies

El passat 24 i 25 d’abril els alumnes d’educació infantil i cicle inicial van anar de colònies a la casa de la Manreana. Els alumnes van poder gaudir d’un entorn immillorable per a l’aprenentatge sobre...

Sortida a Sant Bonifaci

Dimecres 14 de maig l’escola va celebrar la festa de Sant Bonifaci. Com cada curs, els alumnes de segon a sisè de primària van anar amb bicicleta fins a l’ermita que du aquest nom. La resta d’alumnes...

Taller de cuina

Aquest curs, els alumnes d’Educació Infantil a les hores de llengua castellana hem fet un taller de cuina. Hem aprofitat el tema de les receptes per treballar nou vocabulari, l’expressió oral així com...

Excursió Final de curs de 6è

El dia 3 de Juny vam fer la sortida de final de curs de 6è a Barcelona. Pel matí vam anar a l’estació de tren de Vinaixa a les 7:30 del matí. Quan vam arribar allà, vam esmorzar davant de la casa...

Image may be NSFW.
Clik here to view.

COMENCEM EL NOU CURS 2014-15

Donem la benvinguda a tota la comnunitat educativa per l’inici d’aquest nou curs. Esperem passar-nos-ho bé i aprendre moltes coses.

Sortida Món Sant Benet

El dijous 23 d’octubre els alumnes d’educació infantil i cicle inicial de la ZER vam anar d’excursió a Món Sant Benet. Després d’una bona estoneta amb autocar vam arribar al lloc i vam esmorzar....

La Castanyada

El temps de les castanyes ja arribat i els alumnes de la nostra escola es preparen per celebrar aquest festa popular. Divendres pel matí tots els alumnes i mestres ens vam reunir a l’entrada de...

Cicle de conferències

Com cada curs, els alumnes de P4 fins a 6è es preparen una conferència amb la família sobre un tema triat per ells. S’estableix un calendari de conferències i cada setmana se’n realitzen dues o tres....

Sortida a Cardona

Dimecres 26 de Novembre, els nens de la ZER vam anar al castell i a les muntanyes de sal de Cardona. Primer vam anar al castell on no vam poder veure molta cosa perquè plovia. Primer que tot vam...

Activitats de l’Hort-1r Trimestre

Com cada curs els alumnes de l’escola participen en diferents activitats de l’hort escolar. Aquestes activitats es realitzen per grups, normalment a nivell de cicle i consisteixen en experimentar tot...

Bon Nadal!!!

Com cada curs, el primer trimestre finalitza amb el festival de Nadal que preparem alumnes, mestres i famílies amb molta il·lusió. Com ja és tradició els alumnes de l’escola ens reciten poemes, canten...

El dia de la Pau

El dia 30 de gener vam celebrar el dia de la pau a l’escola. Els alumnes d’educació infantil ens van cantar una cançó sobre la pau mentre onejaven les banderes que havien decorat ells mateixos. Després...

Image may be NSFW.
Clik here to view.

BON INICI DE CURS A TOTHOM!!!

Iniciem un nou curs ple de desitjos, aprenentatges, vivències, rialles,… BON COMENÇAMENT A TOTS I A TOTES!!!

MERCAT DESEMBRE COVINMA

El dijous 17 de desembre els socis i sòcies de la cooperativa de COOVINMA van vendre els productes que van fer ells mateixos durant unes setmanes a la parada del mercat del poble. Les vendes van ser...

TREBALLEM L’OLIVERA (E. INFANTIL)

Els alumnes de la classe de les foques estan aprenent moltes coses de l’olivera a través del treball per projecte. Han cuidat de l’olivera del pati, han collit les olives i han anat a la cooperativa...